Přejít na obsah
Vhodné pro: Vhodné pro muže i ženy

Machine learning výzkumník relevance reklamy ve vyhledávání

Co dělá výzkum reklamy ve vyhledávání?

Ústředním problémem je dlouhodobé zlepšování relevance reklamy. Za tím účelem trénujeme modely predikce prokliku či konverze, zpracováváme přirozený jazyk dotazu, reklamy nebo webu například pomocí kontextuálních embeddingů, ladíme mechanismy aukce, provádíme randomizované experimenty v online prostředí a provádíme explorativní analýzy nad terabyty dat. Komunikujeme s produktovými manažery, vývojáři a nebojíme se ani manažerů z obchodu. Spolupracujeme, učíme se od ostatních a občas vyrazíme na konferenci, byť aktuálně přes Zoom. Jsme nadšeni, pokud se někomu z nás podaří publikovat související článek nebo přednáška na univerzitě.

Pro tuto pozici už jsme nového kolegu našli. Práce máme ale dost, tak koukněte do seznamu volných pozic a třeba vás zaujme něco jiného.

Podobné nabídky


Máte jiné představy?

Podívejte se na ostatní volné pozice a vyberte si svou práci snů. Nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Podíváme se na něj a až se objeví místo pro vás, ozveme se.

Poslat životopis

Virtuální prohlídka

"*" indicates required fields

"*" indicates required fields

"*" indicates required fields

"*" indicates required fields