Přejít na obsah

Account Executive pro regionální obchod

Praha  •  Administrativa  •  Pro muže i ženy  •  Vhodné pro absolventy

Koho hledáme a co Vás čeká?

spolupráce s obchodníky nebo klienty, dotahování či kontrola nabídek a objednávek bude na denním pořádku – jste člověk, který se nebojí zvednout telefon 

příprava různorodých podkladů pro obchodníky bude také potřeba – máte smysl pro detail 

• součástí je především práce v interních systémech a zpracování reportů v Excelu– takže vás nezaskočí třeba kontingenční tabulka 

• koordinace spolupráce s ostatními týmy a starost o běžnou administrativu a ad-hoc úkoly – nerozhodí vás zpracovat tabulku nebo požadavek ze strany klienta, který nepočká 

• zároveň budeme velice rádi a oceníme, pokud přijdete s nápady, jak zefektivnit opakující se činnosti nebo reportovací tabulky 

• máte velmi dobré analytické schopnosti a logické myšlení 

• jste optimista, kterého jen tak něco nevyvede z míry a který neztrácí hlavu ani při větším objemu práce 

• umíte si dobře poradit s prioritami a dobře si rozvrhnout čas pro jednotlivé úkoly

• místo výkonu práce: Praha, Hradec Králové, Olomouc, Ostrava nebo i Brno! 

Co nabízíme?

• stanete se pravou rukou obchodního týmu 

• budete pro nás důležitý člen, na kterého se můžeme spolehnout a vy zase na nás 

• týmovou spolupráci, jsme velká firma a rádi si navzájem předáváme informace 

• prostor pro vlastní iniciativu – nebojíte se ozvat, když je potřeba něco řešit, a naopak oceníme proaktivní přístup, nové nápady a chuť pouštět se do nových věcí 

• na formality si nepotrpíme, zapomeňte na dress code a všichni si tu tykáme 

• na nudu a stereotyp tady není prostor, ale na úsměv a pohodou atmosféru ano 

• jsme tolerantní, pravidla respektujeme, ale zbytečně netvoříme 

• pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a další řadu zajímavých benefitů jako například cafeterie, stravenky, 3 dny sick days 

Čím vám ještě uděláme radost

Cafeterie

Kredit na sport, kulturu, vzdělávání, cestování, zdraví, životko nebo penzijko. S cafeterií si však můžete zařídit třeba i den volna navíc.

Interní vzdělávání

Rozšíříte si obzory pod vedením našich trenérů.

Pružná pracovní doba

Volnost dostanou skřivani i sovy. Je jen na vás, jestli začnete pracovat brzy ráno nebo si přispíte.

Dovolená navíc

Čeká vás až 5 týdnů dovolené. Další 2 dny volna si můžete dokoupit z Cafeterie.

Sick days

Pro dny, kdy vám nebude dobře, máte k dispozici 3 sick days.

Pet friendly

I váš čtyřnohý miláček pozná Seznam na vlastní kůži.

S kým budete spolupracovat

Ondřej Urbánek
Manažer týmu klientského servisu
V Seznamu řídím 3 malá oddělení – Infolinku, tým klientského servisu klíčových zákazníků a centrální backoffice. I přesto mi práce v Seznamu poskytuje prostor a flexibilitu pro mé koníčky. A tak hodně cestuji, chodím po horách, lezu po skalách, zvládám to i na kole a na lyžích. Dost toho sním a s fitkem si rozumím.

Praha – Anděl

Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, Praha, Smíchov

Naši centrálu najdete hned u metra, tramvaje i autobusu. Přímo v budově pak můžete potrápit tělo v posilovně, zagrilovat si na některé z našich teras, kde máme i stolní fotbálky, nebo nakouknout pod pokličku Televize Seznam.

Zajímá vás tato pozice?

Máte jiné představy?

Podívejte se na ostatní volné pozice a vyberte si svou práci snů. Nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Podíváme se na něj a až se objeví místo pro vás, ozveme se.

Poslat životopis

Zobrazit volné pozice

Virtuální prohlídka