Přejít na obsah

Administrativní podpora obchodního týmu

Seznam.cz, a.s., Wonkova 385/28, 500 02 Hradec Králové  •  Administrativa  •  Pro muže i ženy

Vaše role

  • budete pravou rukou našemu obchodnímu týmu
  • pracujete s daty v systémech a zpracujete z nich reporty v Excelu
  • dotahujete a kontrolujete nabídky a objednávky
  • připravujete podklady pro obchodní tým
  • pracujete s našimi interními systémy a koordinujete spolupráci s ostatními týmy
  • přicházíte s nápady, jak zefektivnit opakující se činnosti nebo reportovací tabulky
  • staráte se o běžné administrativní věci a naši pobočku

Vaše předpoklady

  • chcete být platným členem týmu, na kterého se ostatní mohou spolehnout
  • máte smysl pro detail a úkoly dotahujete do konce
  • máte velmi dobré analytické schopnosti a logické myšlení
  • baví vás běžná administrativa a v Excelu jste jako doma
  • jste osoba, která se nebojí zvednout telefon, zavolat klientovi nebo být v kontaktu s našimi obchodníky
  • jste optimistická osoba, kterou jen tak něco nerozhodí a která neztrácí hlavu ani při větším objemu práce

S kým budete pracovat

Helena Kulová

Manažerka týmu klientského servisu

V Seznamu pracuju od roku 2003. Nastoupila jsem jako obchodník na oddělení Telesales, později jsem se stala manažerkou agenturního týmu Obchodního oddělení a podílela jsem se i na vývoji obchodního systému Seznamu. V současné době jsem manažerka týmu klientského servisu. Nejvíc mě baví práce s lidmi, jejich rozvoj a sdílení společných zkušeností.

Kde budete pracovat

Hradec Králové, Wonkova 385/28

Práci v naší hradecké pobočce vám zpříjemní klimatizované prostory i blízké nákupní centrum. Zaparkovat můžete hned v přilehlém parkovacím domě. A pokud se radši necháváte vozit, potěší vás nedaleké autobusové i vlakové nádraží.

Nabízíme

Pet friendly

I váš čtyřnohý miláček může poznat Seznam na vlastní kůži.

Technologie

Mac, Windows, Linux nebo vlastní počítač.

Interní vzdělávání

Široká škála kurzů pod vedením našich trenérů.

Pracovní doba

Máme flexibilní pracovní dobu s možností home office.

Ovoce do práce

Každý měsíc dostanete nálož vitamínů přímo do kanceláře.

Cafeterie

Kredit třeba na sport, kulturu, vzdělávání, cestování ale i den volna navíc, zdraví, životko nebo penzijko.

Jak probíhá výběrové řízení

Chceme zjistit, co ve vás je. Proto buďte sami sebou.


1

Životopis

Jakmile odpovíte na inzerát, který vás zaujal, pročteme si váš životopis a do dvou týdnů se vám ozveme. Některé z vás potěšíme pozváním na pohovor.

2

První kolo

Nejprve si popovídáte s HR specialistou. Může to být po telefonu nebo třeba přes videohovor. Ničeho se nebojte a ptejte se na všechno, co vás zajímá.

3

Druhé kolo

Setkáte se s vedoucím týmu, který hledá posilu. Nejvhodnější uchazeče vybíráme při pohovoru nebo tzv. assessment centru. Nezapomeňte být sami sebou.

4

Rozhodnutí

Ať už se rozhodneme jakkoli, dáme vám co nejdříve vědět, jak jste si při pohovoru vedli. A když to vyjde, přivítáme vás mezi Seznamáky.


Chcete vědět víc?

Pokud se chcete na něco zeptat, stačí napsat Ivě.