Přejít na obsah

Helpdesk – odborná podpora uživatelů Seznam.cz

Seznam.cz, a.s., Radlická 3294/10, 150 00 Praha, Smíchov  •  Technici

Vaše role

  • zajišťovat technickou podporu uživatelům služeb společnosti Seznam.cz
  • spolupracovat na vývoji nových služeb
  • zajišťovat uživatelskou kontrolu služeb zaměstnavatele

Vaše předpoklady

  • máte praxi v call centru nebo přímo na helpdesku
  • máte všeobecný přehled v oblasti IT
  • jste komunikativní osobnost, schopná zvládat stresové situace ve vysokém pracovním nasazení
  • umíte řešit souběžně více požadavků
  • vaše vyjadřování nás okouzlí a svým vstřícným přístupem nás překvapíte
  • výhodou je, pokud píšete všemi deseti a máte přehled v internetových technologiích (HTML, CSS, JS, atd.)

Kde budete pracovat

Nabízíme

Pet friendly

I váš čtyřnohý miláček může poznat Seznam na vlastní kůži.

Technologie

Mac, Windows, Linux nebo vlastní počítač.

Interní vzdělávání

Široká škála kurzů pod vedením našich trenérů.

Pracovní doba

Máme flexibilní pracovní dobu s možností home office.

Ovoce do práce

Každý měsíc dostanete nálož vitamínů přímo do kanceláře.

Cafeterie

Kredit třeba na sport, kulturu, vzdělávání, cestování ale i den volna navíc, zdraví, životko nebo penzijko.

Jak probíhá výběrové řízení

Chceme zjistit, co ve vás je. Proto buďte sami sebou.


1

Životopis

Jakmile odpovíte na inzerát, který vás zaujal, pročteme si váš životopis a do dvou týdnů se vám ozveme. Některé z vás potěšíme pozváním na pohovor.

2

První kolo

Nejprve si popovídáte s HR specialistkou. Může to být po telefonu nebo třeba přes videohovor. Ničeho se nebojte a ptejte se na všechno, co vás zajímá.

3

Druhé kolo

Setkáte se s vedoucím týmu, který hledá posilu. Nejvhodnější uchazeče vybíráme při pohovoru nebo tzv. assessment centru. Nezapomeňte být sami sebou.

4

Rozhodnutí

Ať už se rozhodneme jakkoli, dáme vám co nejdříve vědět, jak jste si při pohovoru vedli. A když to vyjde, přivítáme vás mezi Seznamáky.


Chcete vědět víc?

Pokud se chcete na něco zeptat, stačí napsat Lucii.